Acesti termeni generali ("Termenii") sunt parte integranta a Contractului Unitatii de cazare  existent intre o Unitate de Cazare si AvisTravel.ro ("Contractul Unitatii de cazare") .

1. DEFINITII

Pe langa termenii definiti oriunde in alta parte in acest Contract, urmatoarele definitii vor fi aplicate in acest Contract, cu exceptia cazurilor cand apare o intentie contrara:
"Garantia Celui Mai Bun Pret" inseamna garantia oferita de AvisTravel.ro care ofera cel mai bun pret pentru o camera in eventualitatea in care poate fi gasit online un pret mai mic pentru camera echivalenta cu aceleasi date de check-in si de check-out si cu aceleasi conditii de rezervare.
"Serviciul clienti" inseamna biroul de serviciu clienti al AvisTravel.ro care poate fi contactat la adresa de e-mail office@avistravel.ro sau la oricare astfel de adresa dupa cum este stabilit in acest Contract.
"Extranet" inseamna sistemul online care poate fi accesat de Unitatea de cazare (dupa identificarea numelui de utilizator si a parolei) prin website-ul http://www.avistravel.ro/admin_firme , pentru incarcarea, modificarea, verificarea, actualizarea informatiilor Unitatii de cazare (incluzand preturi, disponibilitate, camera) si ale rezervarilor.
"Oaspete" inseamna un vizitator al website-ului sau un oaspete al Unitatii de cazare.
"Drept de Proprietate Intelectuala" inseamna orice patent, copyright, inventii, drepturi pentru baze de date, nume comercial, marca, logo-uri, marca de servicii, cunostinte, model de utilitate, design neinregistrat sau, acolo unde este relevant, orice aplicare a oricarui asemenea drept, cunostinte, nume comercial sau de afaceri, nume de domeniu (sub oricare extensie, de exemplu .com, .nl, .fr, .eu etc.) sau alte drepturi sau obligatii similare, fie ca sunt inregistrate sau nu sunt inregistrate, de alt fel de drept de proprietate industriala sau intelectuala existand in orice teritoriu sau jurisdictie din lume.
"Website" inseamna website-ul www.avistravel.ro, companiilor sale afiliate si partenerilor de afaceri pe care sunt disponibile produsele si serviciile AvisTravel.ro.
"Serviciu" inseamna sistemul de rezervari online al AvisTravel.ro prin care Unitatile de cazare isi pot face disponibile camerele pentru rezervare, si prin care Oaspetii fac rezervari la aceste Unitati de cazare.
2. OBLIGATIILE UNITATILOR DE CAZARE

2.1 Informatiile Unitatilor de cazare
2.1.1 Informatiile furnizate pentru a fi incluse pe Website trebuie sa includa informatii relative la Unitatea de cazare ( fotografii si descrieri), facilitatile si serviciile sale si camerele disponibile pentru a
fi rezervate, detali despre pret (inclusiv toate taxele aplicabile, sumele impuse, suprataxe si onorarii) si despre politicile cu privire la disponibilitate, anulare si neprezentare si alte politici si restrictii (˝Informatiile Unitatii de cazare˝) si se vor conforma cu formatele si standardele oferite de AvisTravel.ro. Informatiile Unitatii de cazare nu trebuie sa contina niciun numar de telefon sau fax sau adrese de e-mail, de Yahoo Messenger sau de Skype, cu referire directa la Unitatea de cazare sau la website-ul sau, sau la website-urile unor terte parti. AvisTravel.ro isi rezerva dreptul de a edita sau de a exclude orice informatie daca stie ca este incorecta sau incompleta sau daca violeaza termenii si conditiile acestui Contract.
2.1.2 Unitatea de cazare reprezinta si promite ca Informatiile sunt mereu adevarate, exacte si neinselatoare. Unitatea de cazare este mereu responsabila de un continut corect si actualizat al Informatiilor, incluzand disponibilitatea suplimentara a camerelor pentru anumite perioade sau orice evenimente extraordinare (material advers) sau situatii extraordinare (de exemplu renovare sau constructie in sau langa cladire).
Unitatea de cazare va actualiza Informatiile zilnic (sau cu frecventa care poate fi solicitata) si poate – in orice moment – sa schimbe via Extranet pretul camerelor sale disponibile pentru a fi rezervate, si numarul tipurilor de camere disponibile.
2.1.3 Informatia oferita de Unitatea de cazare pentru Website va ramane proprietatea exclusiva a Unitatii de cazare. Informatiile furnizate de Unitatea de cazare pot fi editate sau modificate de AvisTravel.ro si ulterior pot fi traduse in alte limbi, iar traducerile raman in proprietatea exclusiva a AvisTravel.ro. Continutul modificat si tradus va fi folosit exclusiv de AvisTravel.ro pe Website si nu vor fi folosite (in orice fel sau forma) de Unitatea de cazare pentru orice canal de distributie sau vanzare sau pentru oricare alte scopuri. Dupa ce traducerea a inceput, orice modificare a informatiilor propusa de unitatea de cazare trebuie sa fie acceptata de AvisTravel.ro.
2.1.4 Cu exceptia situatiei in care AvisTravel.ro este de acord cu altceva, toate modificarile, actualizarile si/sau amendamente ale Informatiilor Unitatii de cazare (incluzand preturi, disponibilitate, camera) vor fi facute de catre Unitatea de cazare direct si online prin Extranet sau oricare alte metode pe care AvisTravel.ro le poate indica in mod rezonabil.
Actualizari si modificari ale desenelor, fotografiilor si descrierilor vor fi procesate cat mai curand posibil de catre AvisTravel.ro.
2.2 Distribuire Minima si Paritate
2.2.1 Unitatea de cazare se angajeaza sa disponibilizeze un numar minim de camere pentru vanzare via AvisTravel.ro, dupa cum este prevazut in Contractul Unitatii de cazare (˝Distribuirea Minima˝). AvisTravel.ro invita Unitatile de cazare sa furnizeze disponibilitate suplimentara de camere pentru anumite perioade dupa cum pot fi disponibile sau cerute din cand in cand.
2.2.2 Unitatea de cazare va oferi AvisTravel.ro pretul si paritatea disponibilitatii (˝Paritate˝). Paritatea Pretului inseamna preturi egale sau mai bune pentru aceeasi unitate de cazare, acelasi tip de camera, aceleasi date, acelasi tip de pat, acelasi numar de oaspeti, restrictii sau politici identice sau mai bune cum ar fi mic dejun, modificarea rezervarii si politica de anulare cum sunt disponibile pe website-ul Unitatii de cazare sau call-centre (incluzand sistemul de rezervare a clientului), sau direct la Unitatea de cazare, cu orice competitor al AvisTravel.ro (care include orice rezervare online sau offline sau agentie de turism sau intermediari) si/sau cu orice alta terta parte (online sau offline) care este un partener de afaceri al Unitatii de cazare sau aflat in legatura sau conectat la Unitatea de cazare.
2.3 Comisionul
2.3.1 Pentru orice rezervare facuta pe site-ul AvisTravel.ro de un Client pentru o Camera, Unitatea de cazare va plati AvisTravel.ro un Comision (˝Comisionul˝). Plata se va face in conformitate cu Clauza 2.4. Comisionul total per rezervare este egal cu multiplul (i) numarului de nopti petrecute de Oaspete la Unitatea de cazare (ii) pretul camerei rezervate per noapte (inclusiv TVA, taxe de vanzare si oricare taxe si contributii aplicabile la nivel national, guvernamental, provincial, statal, municipal sau local) si oricare alte suplimente, onorarii si suprataxe care sunt incluse in pretul oferit in momentul rezervarii camerei de catre Oaspete pe Website (cum ar fi mic dejun, mese (demi-pensiune sau pensiune completa), inchiriere de biciclete, taxe pentru check-out tarziu/check-in devreme, taxe pentru persoane suplimentare, taxe de statiune, paturi pliante, bilete la teatru, taxe pentru servicii etc.), (iii) numarul camerelor rezervate de Oaspete si (iv) procentajul relevant al Comisionului stabilit in Contract. Pentru evitarea dubiului, Comisionul va fi, de asemenea, incasat in eventualitatea unei neprezentari sau unei anulari incasate (anulare care violeaza politica de anulare a Unitatii de cazare).
2.3.2 Procentajul comisionului este supus modificarii, cand Unitatea de cazare este eligibila si participa la Programul Preferential descris in Clauza 4.
2.3.3 Cu exceptia cazului in care se stabileste in alt fel in Contract pretul afisat Oaspetilor pe Website va fi inclusiv TVA, taxe de vanzare si oricare taxe si contributii aplicabile la nivel national, guvernamental, provincial, statal, municipal sau local) (in masura in care asemenea taxe si contributii pot fi calculate in mod rezonabil in avans fara alte informatii), cu exceptia cazului in care se stabileste altceva.
2.3.4 In eventualitatea in care, ca urmare a (amendarii sau intrarii in vigoare a) legii aplicabile, regulilor sau legislatiei aplicabile Unitatii de cazare, preturile trebuie aratate Oaspetelui inclusiv TVA, taxe de vanzare si oricare taxe si contributii (nationale, guvernamentale, provinciale, statale, municipale sau locale), Unitatile de cazare vor ajusta preturile prin Extranet in conformitate cu Clauza 2.1.2. si 2.1.4. cat mai curand posibil, dar in orice caz in maximum 5 zile lucratoare dupa (i) amendarea sau intrarea in vigoare a legii aplicabile, regulilor sau legislatiei aplicabile Unitatii de cazare, ori (ii) notificarii de catre AvisTravel.ro.
2.3.5 La plata Comisionului catre AvisTravel.ro, se va adauga TVA la Comision acolo unde este aplicabil.
2.4 Plata Comisionului
2.4.1 Comisionul pentru rezervarile dintr-o luna calendaristica care contin data plecarii Oaspetelui (programata) in acea luna va fi facturat (cu exceptia anularilor facute prin website-ul AvisTravel.ro si in conformitate cu politica de anulare a Unitatii de cazare) si va fi platit in luna urmatoare in conformitate cu urmatorii termeni:
(a) Facturile sunt procesate lunar si vor fi trimise Unitatii de cazare prin posta, fax sau e-mail.
(b) Comisionul facturat pentru o luna se va plati de catre Unitatea de cazare in maximum 14 zile de la data facturii.
(c) Unitatea de cazare va plati direct la AvisTravel.ro prin Debit Direct, sau in cazul in care acesta nu este disponibil in sistemul bancar unde plata este initiata, prin transfer bancar (catre un cont bancar identificat de AvisTravel.ro). Pentru evitarea dubiului, alte metode de plata (cum ar fi cu cec sau prin ˝agentii de plata˝) nu pot fi procesate de AvisTravel.ro si ca atare nu pot fi acceptate.
2.4.2 Sistemul de Clasament automat (cum este definit in continuare) foloseste plata in timp real ca un factor deci neplata Comisionului in timp real va conduce la un Clasament redus.
2.4.3 In cazul unei dispute intre AvisTravel.ro si Unitatea de cazare (de ex. cu privire la suma Comisionului, orice suma nedisputata cu privire la Comision va fi platita in concordanta cu termenii acestui Contract, fara a tine seama de statutul ori natura disputei).
2.4.4 In cazul unei plati intarziate, AvisTravel.ro isi rezerva dreptul de a pretinde dobanda statutara, de a-si suspenda serviciile cu privire la Contract (suspendand Unitatea de cazare de pe website) si/sau de a cere o garantie bancara ori alta forma de securitate financiara din partea Unitatii de cazare.
2.5 Rezervare, Rezervarea Oaspetelui, Reclamatii si Garantia Celui Mai Bun Pret
2.5.1 Cand o rezervare este facuta de catre un Oaspete pe Website, Unitatea de cazare va primi o confirmare prin fax pentru fiecare rezervare facuta prin intermediul AvisTravel.ro. AvisTravel.ro nu este responsabil pentru corectitudinea si deplinatatea informatiilor (inclusiv datele cardului de credit) si a datelor furnizate de Oaspeti, iar Bookig.com nu este responsabil pentru obligatiile de plata ale Oaspetilor legate de rezervarea (online a) acestora. Pentru evitarea confuziilor, Hotelul va verifica pe Extranet cu regularitate (dar cel putin zilnic) rezervarile facute (statutul lor).
2.5.2 Prin efectuarea unei rezervari prin Website este creat un contract direct (si prin urmare o relatie juridica) numai intre Unitatea de cazare si Oaspete (“Rezervarea Oaspetelui”). In masura necesara, Unitatea de cazare imputerniceste si ofera prin aceasta AvisTravel.ro autorizatia explicita pentru a finaliza in numele sau Rezervarile Oaspetilor rezultate din rezervari facute online pentru Unitatea de cazare de catre Oaspeti, prin intermediul Website-ului.
2.5.3 Unitatea de cazare este obligata sa accepte un Oaspete ca parte contractuala si sa trateze rezervarea online in concordanta cu Informatiile Unitatii de cazare continute de catre Website in momentul in care rezervarea a fost facuta, inclusiv orice informatii suplimentare si/sau dorinte facute cunoscute de catre Oaspete.
2.5.4 Plangerile si creantele cu privire la (produsele sau serviciile oferite, disponibilizate si furnizate de) Unitatea de cazare sau cererile speciale facute de catre Oaspeti trebuie rezolvate de catre Unitatea de cazare relevant, fara mediere sau interventie din partea AvisTravel.ro. AvisTravel.ro nu este responsabil pentru si nu recunoaste nicio raspundere cu privire la astfel de revendicari din partea Oaspetilor. La discretia sa, AvisTravel.ro poate oferi unui Oaspete servicii (de suport) pentru clienti, sau poate functiona ca intermediar intre Unitatea de cazare si Oaspete sau asista un Oaspete in orice alt mod in comunicarea sa cu Unitatea de cazare sau impotriva acestuia.
2.5.5 In cazul unei revendicari valabile a unui Oaspete sub Garantia Celui Mai Bun Pret, AvisTravel.ro va notifica prompt Unitatea de cazare cu privire la aceasta revendicare si va oferi Unitatii de cazare detaliile relevante ale cererii. Unitatea de cazare va ajusta imediat – in masura aplicabilitatii – tariful (tarifele) facut(e) disponibil(e) pe Website-ul AvisTravel.ro, astfel incat tariful mai mic sa fie disponibil pentru rezervarile urmatoare. Mai mult, Unitatea de cazare va ajusta imediat in administratia sa tariful din rezervarea facuta de catre Oaspetele relevant. La check-out, Unitatea de cazare ii va oferi Oaspetelui camera la tariful mai mic si fie (i) va rezolva diferenta dintre tariful rezervarii si tariful mai mic prin a taxa Oaspetele cu tariful mai mic, fie (ii) ii va rambursa Oaspetelui in numerar diferenta dintre cele doua tarife.
2.6 Suprarezervare, anulare si neprezentari
2.6.1 Unitatea de cazare va furniza camerele rezervate, iar in cazul in care Unitatea de cazare nu este capabila sa isi respecte obligatiile prevazute de acest Contract, indiferent de motiv, Unitatea de cazare relevanta va informa AvisTravel.ro cu promptitudine prin Serviciul Clienti (serviciulclienti@avistravel.ro; unde campul pentru subiect din fiecare e-mail va preciza “Problema rezervare”). Unitatea de cazare va depune cele mai mari eforturi pentru a procura aranjamente alternative de o calitate egala sau superioara, pe cheltuiala Unitatii de cazare relevante. In cazul in care nicio camera nu este disponibila la sosire, Unitatea de cazare:
(a) va gasi cazare alternativa potrivita, de un standard egal sau mai bun decat acela al Unitatii de cazare ce detine rezervarea garantata a Oaspetelui; si
(b) va furniza transport gratuit la Unitatea de cazare alternativa pentru Oaspete si alti membri ai grupului sau care sunt prevazuti in rezervarea garantata a Oaspetelui.
2.6.2 Unitatea de cazare nu are voie sa anuleze sau sa modifice orice rezervare online, cu exceptia situatiei descrise mai jos, in Clauza 2.7.1.
2.6.3 Anularile facute de Oaspeti inainte de ora si data dupa care se aplica o taxa de anulare nu vor atrage comision. Anularile facute mai tarziu de ora si data dupa care se aplica o taxa de anulare vor atrage comision in concordanta cu termenii acestui Contract.

2.7 Garantia cu Card de Credit
2.7.1 Garantia rezervarii este bazata pe datele cardului de credit oferit de Oaspete sau de catre persoana responsabila pentru rezervare. Hotelul este responsabil pentru verificarea validitatii acestor date ale cardului de credit si a limitei creditului la data innoptarii (innoptarilor) rezervate. In cazul in care cardul de credit nu ofera nicio garantie, Hotelul va invita Oaspetele sa garanteze rezervarea intr-o maniera alternativa. Daca Oaspetele nu se afla in posibilitatea sau nu doreste sa faca acest lucru, Hotelul poate anula rezervarea. Daca rezervarea facuta de Oaspete nu este efectiva, din orice motiv, acest lucru va fi intotdeauna la riscul si pe socoteala Hotelului.
2.7.2 Hotelurile care doresc sa incaseze o plata de pe card inainte de data pentru check-in trebuie sa se asigure ca Oaspetilor le-a fost explicata in mod clar conditia platii in avans in informatiile disponibile acestora inainte de a face o rezervare.
2.7.3 Unitatea de cazare va fi responsabila pentru incasarea de la AvisTravel.ro a pretului pentru sejurul consumat de catre Oaspete, neprezentarea ori anularea incasata (incluzand taxele aplicabile pentru care Hotelul va fi raspunzator si va retrimite la autoritatile fiscal relevante). Cardurile de credit vor fi debitate in aceeasi valuta stabilita in rezervarea Oaspetelui. In cazul in care acest lucru nu este posibil, Hotelul va debita cardul de credit intr-o alta valuta, la un curs de schimb rezonabil si echitabil.
 2.8 Securizarea Datelor Cardului de Credit
Fiecare Hotel este solicitat sa respecte si sa aiba grija ca sub-serviciile sale sa respecte in permanenta cerintele, criteriile de conformitate si procesele de validare asa cum sunt ele stabilite in Standardul de Securitate a Datelor din Industria Cardurilor de Plata ("PCI"), dupa cum este promulgat la intervale de timp de catre companiile majore de carduri de credit.
2.9 Marketing Adresat Direct Oaspetilor
Unitatea de cazare este de acord sa nu utilizeze in mod specific Oaspetii obtinuti prin intermediul AvisTravel.ro ca tinte pentru promotii de marketing online sau offline sau pentru corespondenta solicitata sau nesolicitata.
2.10 Extranet
AvisTravel.ro ii va furniza Unitatii de cazare un nume de utilizator si o parola care permite Unitatii de cazare Participante sa aiba acces la Extranet. Unitatea de cazare va pastra numele de utilizator si parola in siguranta si nu le va divulga pe acestea niciunei alte persoane decat acelora care trebuie sa aiba acces la Extranet. Unitatea de cazare va notifica AvisTravel.ro imediat cu privire la orice lezare (suspectate) a securitatii sau a utilizarii necorespunzatoare.
 
3. DREPTURI SI OBLIGATII ALE AVISTRAVEL.RO

3.1 Prin aceasta Unitatea de cazare acorda AvisTravel.ro un drept si o licenta (sublicenta, daca e cazul) non-exclusive, fara redeventa si la nivel mondial:
(a) de a folosi, a reproduce, a solicita reproducerea, a distribui, a comunica si a face disponibil in orice mod si prezentare acele elemente ale Drepturilor de Proprietate Intelectuala ale Firmei Parinte sau ale Unitatilor de cazare asupra carora s-a convenit, dupa cum au fost furnizate de catre Firma Parinte si/sau de catre Unitatea de cazare care participa la acest Contract si care sunt necesare pentru ca AvisTravel.ro sa isi poata indeplini obligatiile prevazute in acest Contract.
(b) de a folosi, a reproduce, a solicita reproducerea, a distribui si utiliza (inclusiv de a prezenta, in public, a modifica, a adapta, a comunica, a reproduce, a copia si a face disponibile pentru public, in orice modalitate si fara restrictii) Informatiile Unitatii de cazare.
3.2 AvisTravel.ro poate sa acorde drepturi de difuzare, sa puna la dispozitie, sa dezvaluie si sa ofere Informatiile Unitatii de cazare (inclusiv Drepturile de Proprietate Intelectuala relevante) si oferte speciale facute disponibile de catre Unitatea de cazare pe Website.
3.3 AvisTravel.ro nu va putea fi facut in niciun caz raspunzator fata de Unitatea de cazare pentru niciun fel de actiuni sau omisiuni din partea oricarui Website al Tertelor Parti. Singura despagubire pentru Unitatea de cazare cu privire la astfel de Website-uri ale Tertelor Parti este sa solicite AvisTravel.ro (care are dreptul, nu si obligatia) sa (i) intrerupa si sa se deconecteze de astfel de Website-uri ale Tertelor Parti, sau (ii) sa elimine Hotelul (inclusiv Informatiile Hotelului) de pe astfel de Website-uri ale Tertelor Parti, sau terminarea acestui Contract, toate in concordanta cu termenii acestui Contract.
3.4 Date despre clienti si comentariile oaspetilor
3.4.1 AvisTravel.ro ii va transmite sau ii va face disponibila Unitatea de cazare relevanta rezervarea facuta de un Oaspete, rezervare ale carei detalii vor include data sosirii, numarul de nopti, tipul camerei (inclusiv preferinta pentru camera de fumatori (in cazul disponibilitatii)), tariful camerei, numele Oaspetelui, adresa, si alte astfel de solicitari speciale facute de catre Oaspete.
3.4.2 Oaspetii care au stat la o Unitate de cazare vor fi rugati de catre AvisTravel.ro sa comenteze asupra sejurului lor la Unitatea de cazare relevanta si sa acorde un scor cu privire la diferite aspecte ale sederii lor.
3.4.3 AvisTravel.ro isi rezerva dreptul de a publica aceste comentarii si scoruri pe Website. Firma Parinte si Unitatea de cazare recunosc faptul ca AvisTravel.ro este un distribuitor (fara nicio obligatie de a verifica) si nu un editor al acestor comentarii.
3.4.4 AvisTravel.ro se angajeaza sa depuna toate eforturile pentru a monitoriza si revizui comentariile Oaspetilor cu privire la obscenitati sau la mentionarea numelui unei persoane. AvisTravel.ro isi rezerva dreptul de a refuza, a edita sau elimina comentarii nefavorabile in cazul in care aceste comentarii includ obscenitati sau mentioneaza numele unei persoane.
3.4.5 AvisTravel.ro nu va participa la nicio discutie, negociere sau corespondenta cu celelalte Parti cu privire la comentariile Oaspetilor (continutul comentariilor, consecintele publicarii sau distribuirii lor).
3.4.6 AvisTravel.ro nu va avea si nu va accepta in niciun caz niciun fel de responsabilitate cu privire la continutul si consecintele (publicarii si distribuirii) oricaror comentarii sau recenzii.
3.5 Marketing (Online) si reclama PPC
3.5.1 AvisTravel.ro are dreptul de a promova Unitatea de cazare folosind numele Unitatii de cazare in marketing online, inclusiv marketing prin intermediul email-ului si/sau reclame cu plata-per-click (PPC). AvisTravel.ro desfasoara campanii de marketing online pe cheltuiala proprie si dupa cum doreste.
3.5.2 Unitatea de cazare este constienta de modalitatile de functionare ale motoarelor de cautare, precum adunarea de informatii prin programe crawler si clasificarea paginilor URL. AvisTravel.ro este de acord cu faptul ca daca Unitatea de cazare devine constienta de comportamentul Website-urilor Tertelor Parti care lezeaza Drepturile de Proprietate Intelectuala, atunci Unitatea de cazare va notifica AvisTravel.ro in scris cu detaliile acestui comportament, iar AvisTravel.ro va face tot posibilul, in limite rezonabile din punct de vedere comercial, pentru a se asigura ca partea terta relevanta va lua masuri pentru a remedia lezarea contractuala.
3.5.3 Unitatea de cazare este de acord sa nu tinteasca marca AvisTravel.ro in mod direct prin achizitii cu cuvinte-cheie care folosesc Drepturile de Proprietate ale AvisTravel.ro.

4. CLASAMENT SI PROGRAMUL PREFERENTIAL

4.1 Clasament
4.1.1 Ordinea in care apare Unitatea de cazare pe website ("Clasament") este determinata automat si unilateral de catre AvisTravel.ro. Clasamentul se bazeaza pe si este influentat de factori diversi, inclusivi, dar nelimitati la procentajul comisionului (care trebuie) platit de Unitatea de cazare, numarul rezervarilor referitoare la numarul vizitelor la pagina relevanta a hotelului de pe website ("Conversia"), volumul realizat de Unitatea de cazare, raportul dintre anulari, scorurile comentariilor clientilor, istoricul de la Serviciul Clienti, numarul si tipul plangerilor Clientilor si plata la timp efectuata de Unitatea de cazare.
4.1.2 Unitatea de cazare are posibilitatea sa-si influenteze propriul clasament prin modificarea procentajului de comision si a disponibilitatii pe anumite perioade, imbunatatind continuu ceilalti factori. Unitatea de cazare nu trebuie sa faca nicio reclamatie impotriva AvisTravel.ro cu privire la Clasamentul Unitatilor de cazare; sistemul de Clasament este automat.
4.2 Program preferential
4.2.1 Pe website-ul AvisTravel.ro, AvisTravel.ro opereaza si ofera un program preferential pentru anumite Unitati de cazare care indeplinesc si mentin anumite criterii ("Programul preferential"). Programul preferential opereaza la invitatia AvisTravel.ro catre Unitatile de cazare eligibile ("Unitati de cazare eligibile") care realizeaza si mentin urmatoarele 6 criterii de performanta calificatoare ("Criterii de performanta calificatoare") care vor fi determinate de AvisTravel.ro in masura in care Programul Preferential este disponibil pentru o destinatie:
a. Conversie mai mare decat media, comparata cu toate Unitatile de cazare deservite de AvisTravel.ro in fiecare destinatie de cazare;
b. Procentaj de disponibilitate mai mare decat media, comparat cu toate Unitatile de cazare deservite de AvisTravel.ro in fiecare destinatie de cazare;
c. Procentaj de anulari mai mic decat media, comparat cu toate Unitatile de cazare deservite de AvisTravel.ro in fiecare destinatie de cazare;
d. Media scorului comentariilor clientilor este sau depaseste 7 din 10;
e. Un istoric perfect al platilor Comisionului la timp si complet, si
f. Un istoric perfect al paritatii.
4.2.2 Doar daca Unitatea de cazare a primit rezervari ale Oaspetilor prin AvisTravel.ro timp de mai mult de 60 zile, acesta poate fi invitat sa participle la Programul preferential. Unitatile de cazare eligibile care accepta invitatia la participarea in Programul preferential vor fi publicate ca “Unitati de cazare Preferate” pe website-ul AvisTravel.ro.
4.2.3 Daca o Unitate de cazare Preferata inceteaza sa fie eligibil pentru Programul Preferential, acesta va fi publicat ca o Unitate de cazare standard, iar comisionul va fi ajustat in concordanta cu comisionul standard local pentru respectiva tara.
 
5. REPREZENTARI SI GARANTII

5.1 Unitatea de cazare reprezinta si garanteaza companiei AvisTravel.ro ca pentru termenii acestui Contract:
(i) Unitatea de cazare are toate drepturile necesare, puterea si autoritatea de a folosi (sub)licenta si ca urmare a facut disponibile Drepturile de Proprietate Intelectuala pe website-ul AvisTravel.ro, asa cum s-a precizat sau s-a facut referire in Informatiile despre Unitatea de cazare disponibile pe website;
(ii) Unitatea de cazare detine si se supune tuturor permiselor, licentelor si altor autorizatii guvernamentale necesare pentru a conduce, indeplini sau continua operatiunile si afacerile sale, si
(iii) pretul camerelor publicate pe website sa corespunda celui mai bun pret disponibil pentru un sejur echivalent la o Unitate de cazare pertinenta, un pret mai bun neputand fi obtinut de un Oaspete facand rezervarea direct cu Unitatea de cazare ori via o alta (terta) parte sau prin alt intermediar sau canal.
5.2 Fiecare Parte reprezinta si garanteaza celeilalte Parti ca pentru termenii acestui Contract:
(i) are puterea corporativa si autoritatea deplina de a se angaja si de a indeplini obligatiile acestui Contract;
(ii) are toata puterea corporativa ceruta pentru a autoriza executarea si indeplinirea acestui Contract;
(iii) acest Contract constituie obligatii legale valide si obligatorii ale Partii in conformitate cu termenii acestuia, si
(iv) fiecare Parte va respecta toate legile, codurile, ordonantele si regulile guvernamentale aplicabile ale tarii, statului ori municipiului sub a carui lege se subordoneaza Partea, in concordanta cu produsele (care trebuie sa fie) oferite si/sau serviciile (care trebuie sa fie) furnizate de o Parte.
5.3 Cu exceptia cazurilor prezentate expres in acest Contract, nicio Parte nu va face nicio reprezentare sau garantie, explicita sau implicita, in legatura cu subiectul acestui Contract si prin aceasta nu recunoaste toate garantiile implicate, inclusiv toate garantiile implicate de comercializare sau calificare pentru un anumit scop privind subiectul in cauza.
5.4 AvisTravel.ro nu recunoaste si exclude orice obligatie in legatura cu Unitatea de cazare, care se refera la orice intrerupere a legaturilor dintre website-uri (temporara si/sau partiala).

6. GARANTII SI INDATORIRI

6.1 Fiecare Parte ("Asiguratorul") va fi raspunzatoare pentru si va compensa, despagubi si mentine cealalta Parte ("Asiguratul") nevatamata de orice distrugeri directe, pierderi (excluzand orice pierdere de productie, pierdere de profit, pierdere de venituri, pierdere de contract, pierdere sau distrugere a bunei intentii sau reputatiei, pierdere a creantei sau orice pierderi speciale, indirecte sau importante si/sau distrugeri), indatoriri, obligatii, costuri, revendicari,revendicari de orice fel, dobanzi, penalitati, proceduri legale si cheltuieli (inclusiv, nelimitat, taxele si cheltuielile rezonabile de judecata) totusi platite, suferite sau provocate de Asigurat ca urmare a:
(i) unei incalcari a acestui Contract de catre Asigurator, sau
(ii) orice revendicare a unei terte parti bazata pe orice (pretinsa) incalcare a Dreptului de Proprietate Intelectuala a tertei parti de catre Asigurator.
6.2 Unitatea de cazare va despagubi complet, compensa si mentine AvisTravel.ro nevatamat de pierderi, costuri, cheltuieli (inclusiv, nelimitat, taxele si cheltuielile rezonabile de judecata), distrugeri, pierderi, obligatii, creante de orice fel, dobanzi, penalitati si proceduri legale platite, suferite sau provocate de AvisTravel.ro in legatura cu:
(i) toate revendicarile facute de Oaspeti cuprinzand informatii inexacte, eronate sau false ale Unitatii de cazare de pe Website;
(ii) toate revendicarile facute de Oaspeti cu privire la sederea la Unitatea de cazare, suprarezervare sau rezervari (partial) anulate sau gresite;
(iii) in masura in care orice revendicari sub ori conform cu Garantia celui mai Bun Pret nu sunt stabilite intre Oaspete si Unitatea de cazare la check-out-ul Oaspetelui (prin plata pretului mai mic), toate revendicarile facute de Oaspeti cu privire la sau conforme cu Garantia celui mai Bun Pret, si
(iv) toate celelalte revendicari ale Oaspetilor, care sunt in intregime sau partial atribuibile sau pentru riscul si contul Unitatii de cazare (inclusiv revendicari cu privire la serviciile oferite (lipsa acestora) sau produsele oferite de Unitatea de cazare) sau care apar din cauza prejudiciului, fraudei, administrare proasta in mod intentionat, neglijenta sau incalcare a contractului (inclusiv Rezervarea Oaspetelui) de catre sau atribuibile Unitatii de cazare cu privire la un Oaspete sau proprietatea sa.
6.3 Folosita in alt mod decat in acest Contract, obligatia maxima a unei Parti fata de cealalta impreuna cu toate revendicarile facute unei parti sub sau in legatura cu acest Contract in termen de 1 an nu trebuie sa depaseasca comisionul total primit sau platit de o Parte in anul precedent, sau 100.000 EUR (indiferent care este mai mare), decat cu conditia prejudiciului, fraudei, administrarii proaste in mod intentionat, neglijentei totale, neaducerii la cunostinta in mod deliberat ori a deceptiei deliberate dinspre Partea raspunzatoare (de ex. Asiguratorul), in cazul in care limitarea obligatiei nu este aplicabila pentru o asemenea parte raspunzatoare. Partile sunt de acord si recunosc ca niciuna dintre limitarile de obligatii stabilite in Clauza 6 nu se va aplica la garantarile in ceea ce privesc revendicarile unei terte parti (de ex. revendicari de la Oaspeti) ori responsabilitati din partea unei terte parti.
6.4 In cazul unei revendicari de la o terta parte, Partile vor actiona cu buna credinta si vor folosi eforturi rezonabile comercial pentru a consulta, coopera si a se asista reciproc in apararea si /sau stabilirea unei asemenea revendicari, desi Asiguratorul va fi indreptatit sa-si insuseasca revendicarea si sa-si asume (in consultare si intelegere cu Asiguratul si in vederea intereselor ambelor Parti), si nicio Parte nu va face nicio declaratie, nu va arhiva, consimti asupra unei judecati ori a unui compromis sau intelegere fara acordul scris, in prealabil, al celeilalte Parti (care nu va fi retinut, amanat ori conditionat fara motive).
6.5 In nici un caz, orice Parte este raspunzatoare de orice alta Parte pentru orice dauna sau pierdere indirect, special, punitiva, incidentala sau important, inclusiv pierderea productiei, pierderea profitului, pierderea castigurilor, pierderea contractului, pierderea sau distrugerea cu buna stiinta a reputatiei, pierderea creantei, astfel de daune fiind rezultatul unei nerespectari a contractului, prejudiciului sau din alte motive. Drept care in mod expres nu se mai insista asupra tuturor daunelor si pierderilor.
6.6 Fiecare Parte accepta ca modificarile legii sunt inadecvate pentru a proteja cealalta Parte impotriva oricarei incalcari a acestui Contract si fara a aduce prejudicii altor drepturi si corectari de altfel disponibile la cealalta Parte, fiecare Parte va fi indreptatita la ajutor fara replica si performanta specifica.
 
7. TERMEN, TERMINARE SI SUSPENDARE

7.1 Cu exceptia cazului in care este stabilit altfel, acest Contract va incepe la data semnarii si va fi valabil 1 an. Cu exceptia cazului in care Contractul este terminat de una din Parti cu observarea necesara a unei perioade de preaviz de 30 de zile, Contractul va continua dupa aceea pe o perioada nedeterminata de timp pana cand este terminat de una din Parti cu o notificare in scris cu minimum 30 de zile in avans transmisa celeilalte Parti.
7.2 Fiecare Parte poate termina sau suspenda acest Contract cu privire la cealalta Parte, cu efect imediat si fara ca o notificare sa fie transmisa in cazul:
(a) neindeplinirii de catre una din celelalte Parti a oricarui termen al acestui Contract (de exemplu intarzierea platii, insolvabilitate, nerespectarea garantiei paritatii pretului, furnizare de informatii eronate sau primirea unui numar semnificativ de reclamatii din partea Oaspetilor); sau
(b) falimentului sau suspendarii platii cu privire la cealalta Parte.
7.3 Dupa terminare, hotelurile vor onora rezervarile existente pentru Oaspeti si vor plati orice comisioane (plus dobanda daca este aplicabila) datorate pentru aceste rezervari in conformitate cu termenii acestui Contract.
7.4 AvisTravel.ro are dreptul sa suspende imediat serviciile sale (inclusiv afisarea Unitatii de cazare sau a disponibilitatilor Unitatii de cazare in programul relevant de rezervare de pe Website) sau cu privire la o Unitate de cazare in oricare dintre urmatoarele cazuri:
(i) Unitatea de cazare nu plateste Comisionul la data sau inainte de data limita;
(ii) Unitatea de cazare plaseaza Informatii Unitati de cazare incorecte sau inselatoare pe Extranet;
(iii) Unitatea de cazare nu mentine Informatiile de pe Extranet rezultand in suprarezervari la Unitatea de cazare;
(iv) Unitatea de cazare nu accepta o rezervare la pretul afisat;
(v) Unitatea de cazare incaseaza preturi suplimentare de la unul sau mai multi Oaspeti;
(vi) Unitatea de cazare incaseaza pretul de pe cardul de credit al unui Oaspete fara acordul expres al Oaspetelui (un oaspete isi da acordul expres atunci cand selecteaza o camera cu pret nerambursabil sau cu plata in avans);
(vii) AvisTravel.ro primeste una sau mai multe relcamatii legitime si serioase de la unul sau mai multi oaspeti care au facut rezervari la Unitatea de cazare;
(viii) utilizarea gresita a procesului de comentarii ale Oaspetilor prin orice comportament care are ca rezultat un comentariu care apare pe Website si care nu este expresia reala a unui sejur real al unui Oaspete real al Unitatii de cazare;
(ix) comportament nepotrivit sau neprofesionist orientat catre oaspeti sau catre personalul AvisTravel; sau
(x) Unitatea de cazare refuza sa fie de accord cu orice revizuire rezonabila a oricarui terment al acestul Contract.
7.5 Partile sunt de accord ca terminarea sau suspendarea cu privire la sau de catre Unitatea de cazare nu afecteaza drepturile si obligatiile altor Parti (una vizavi de cealalta) sub acest Contract.
7.6 La terminare si cu exceptia situatiilor in care se specific altfel, acest Contract se va termina in mod absolut si in intregime cu privire la Partea care termina si va inceta de a mai fi in vigoare fara a prejudicia drepturile si despagubirile celeilalte parti cu privire la o despagubire sau o incalcare de catre cealalta a acestui Contract Parte (care termina). Clauzele 6, 8, 9 si 10 vor supravietui terminarii.

8. REGISTRE SI ARHIVE

Sistemele, registrele si arhivele AvisTravel.ro (inclusiv Extranet, faxuri si/sau email-uri) vor fi considerate dovezi decisive pentru existenta si primirea de catre Unitatea de cazare a rezervarilor facute de Oaspete si suma comisionului pe care Unitatea de cazare o datoreaza AvisTravel.ro conform acestui Contract, cu exceptia cazului in care Unitatea de cazare poate furniza contra-dovezi rezonabile si credibile.

9. CONFIDENTIALITATE

9.1 Partile inteleg si sunt de acord cu faptul ca in executarea acestui Contract, fiecare Parte poate avea acces sau poate fi expusa, direct sau indirect, la informatii confidentiale cu privire la o alta Parte (“Informatii Confidentiale”). Informatiile Confidentiale includ Date despre Client, volumul de tranzactii, strategii de marketing si planuri de afaceri, informatii de afaceri, financiare, tehnice, operationale si alte astfel de informatii care nu sunt publice si care fie sunt declarate de catre o parte divulgatoare ca fiind private sau confidentiale, fie sunt recunoscute in mod rezonabil de catre o parte receptoare ca trebuind sa fie tratate ca private si confidentiale.
9.2 Fiecare Parte este de acord cu faptul ca:
(a) Informatiile Confidentiale vor ramane proprietatea exclusiva a partii divulgatoare iar partea receptoare nu va folosi nicio Informatie Confidentiala pentru niciun scop cu exceptia celui mentionat de acest Contract;
(b) va mentine si folosi metode prudente pentru a se asigura ca angajatii, ofiterii, reprezentantii, partile sale contractuale si agentii sai (“Persoane Permise”) vor mentine confidentialitatea si discretia Informatiilor Confidentiale;
(c) va divulga Informatii Confidentiale doar acelor Persoane Permise care trebuie sa cunoasca aceste informatii in concordanta cu acest Contract;
(d) nu va si va folosi metode prudente pentru a se asigura ca Persoanele Permise nu vor copia, publica, divulga altora sau folosi (in alt mod decat conform conditiilor cu privire la aceasta) Informatiile Confidentiale; si
(e) va returna sau distruge toate Informatiile Confidentiale (copiile (pe hartie sau digitale) ale acestora) in urma cererii scrise din partea celeilalte Parti.
9.3 Cu toate cele mentionate mai sus, Informatiile Confidentiale nu vor include nicio informatie
(i) care este sau devine parte a domeniului public prin niciun act de omisiune a partii receptoare;
(ii) care ii este divulgata partii receptoare de catre o parte terta care nu are nicio obligatie la confidentialitate cu privire la aceasta, sau
(iii) a carei divulgare este solicitata prin lege, ordin judecatoresc, citatie sau autoritate guvernamentala.
9.4 Partile vor depune eforturi rezonabile din punct de vedere comercial pentru a pastra in siguranta confidentialitatea si intimitatea Datelor despre Clienti si pentru a o proteja de utilizarea sau eliberarea neautorizata. Partile sunt de acord sa se conformeze Directivelor 95/46/EC si 2002/58/EC cu privire la procesarea datelor personale si protejarea intimitatii.

10. DIVERSE

10.1 Nicio parte nu va fi indreptatita sa atribuie, transfere, impiedice vreunul dintre drepturile sale si/sau obligatii din acest Contract fara acordul scris al celeilalte parti, daca AvisTravel.ro poate atribui, transfera, impiedica unul dintre drepturile sale si/sau obligatii din acest Contract (in intregime ori in parte ori din cand in cand) catre o companie afiliata fara acordul scris, in prealabil, al Companiei-Parinte ori a Unitatilor de cazare.
10.2 Toate notificarile si comunicarile trebuie facute in limba romana, in scris, si trimise prin fax sau prin e-mail la numere sau la adrese indicate in Contract.
10.3 Acest Contract (inclusiv planificarile, anexele si apendicele, care formeaza parte integranta din acest Contract) constituie intregul contract si intelegerea Partilor (inclusiv Unitatile de cazare) cu privire la subiectul sau si inlocuirile si eliminarile tuturor intelegerilor, aranjamentelor anterioare, oferte (ne) obligatorii, promisiuni ori cu privire la un astfel de subiect (inclusiv cele cu privire la Unitatile de cazare).
10.4 Daca orice stipulare a acestui Contract este sau devine nevalabila sau neobligatorie, Partile vor ramane legate de toate celelalte clauze ale acestui contract. In acest caz, Partile vor inlocui clauzele nevalabile sau neobligatorii cu clauze care sunt valide si obligatorii, date fiind continutul si scopul acestui Contract.
10.5 Cu exceptia situatiilor in care se specifica altfel in acest Contract, acest Contract va fi guvernat exclusive de legile Romaniei. Cu exceptia situatiilor in care se specifica altfel in acest Contract, orice disputa care se ridica sau in legatura cu acest Contract se va supune exclusiv si se va afla sub incidenta curtilor competente din Romania.
10.6 Partile sunt de acord si recunosc faptul ca fara a lua in considerare aceasta Clauza 10.5, nimic din acest Contract nu va preveni sau AvisTravel.ro de dreptul sau de a aduce sau initia orice actiune sau de a masura sau cauta ajutor obligatoriu temporar sau performanta (specifica) inainte ori in orice curte competenta Unitatii de cazare este stabilita sau inregistrata sub legile jurisdictiei relevante unde Unitatea de cazare este stabilita sau inregistrata si pentru acest scop, Unitatea de cazare renunta la dreptul sau de a revendica orice alta jurisdictie ori lege aplicabila pentru care ar putea avea vreun drept.